Warunki współpracy

 

Stawiamy sobie za cel tworzenie trwałych i stabilnych stosunków partnerskich z naszymi kontrahentami w celu osiągnięcia obustronnej satysfakcji ze współpracy. Szczegółowe zasady współpracy są najczęściej indywidualnie ustalane z naszymi odbiorcami z uwzględnieniem ich oczekiwań, naszych możliwości oraz specyfiki danej firmy i regionu. Standardowo stosujemy następujące zasady ogólne dla nowych klientów :

  1. Przy rozpoczęciu współpracy pierwsze 3 zakupy w firmie SATEC są  dokonywane za gotówkę w formie pobrania przy odbiorze lub przedpłaty 100% ( przelewem bankowym ) na podstawie faktury pro-forma.
  2. Wysyłka towaru następuje po przesłaniu e-mailem elektronicznego potwierdzenia dokonania płatności lub po wpłynięciu przelewu na nasze konto ( nie dotyczy pobrania ).
  3. Wymagane są również niżej wymienione dokumenty ( e-mailem, faksem lub pocztą ):

a. wpis do ewidencji działalności gospodarczej / ew. KRS
b. NIP
c. REGON

4. Koszty transportu dla zakupów mniejszych niż 1 pełna paleta ponosi odbiorca.

5. Dla większych odbiorców ustalamy indywidualne warunki.

Zaopatrujemy firmy, instytucje, hurtownie, producentów oraz inne podmioty gospodarcze, nie prowadzimy sprzedaży detalicznej.

Zamówienia towaru przyjmujemy pisemnie ( pocztą elektroniczną, faksem, listem ) lub ustnie ( bezpośrednio przez telefon ).

Informacje dotyczące danych teleadresowych można znaleźć w rozdziale „Kontakt”.  Po ustaleniu dostępności i zatwierdzeniu aktualnych cen towarów następuje przyjęciu zamówienia i zostaje ono potwierdzone ( pocztą elektroniczną, faksem lub ustnie przez telefon ) oraz uruchomiona procedura sprzedaży, co oznacza jego przekazanie do magazynu, bezpieczne zapakowanie towarów, wystawienie faktury VAT oraz skierowanie do spedycji ( zewnętrznej lub naszego transportu ). Dla nowych klientów wcześniej wymagamy przesłania e-mailem elektronicznego potwierdzenia dokonania płatności lub wpłynięcia przelewu na nasze konto ( oczywiście nie dotyczy pobrania ).

W zamówieniu należy podać :

  • rodzaj towaru ( konkretny model kabla, np. CTF-113 Tri-shield )
  • ilość
  • preferowane odcinki produkcyjne ( np. 100m, 200m, 500m itp. )
  • miejsce dostawy ( z numerem telefonu osoby odpowiedzialnej )
  • cenę netto jeśli została uzgodniona wcześniej ( powołując się na ofertę )
  • oczekiwany termin dostawy

Wszelkie pytania dotyczące składanych zamówień można kierować telefonicznie lub mailowo ( dane w rozdziale „Kontakt”).

Zakupów można dokonywać również bezpośrednio w naszym dziale handlowym w siedzibie firmy w Łodzi na Al. Piłsudskiego 141 ( dokładny dojazd w rozdziale „Kontakt”).

Do podawanych cen w ofertach i cennikach doliczamy obowiązujący podatek VAT.

Dostawy realizujemy własnym transportem lub firmą spedycyjną, dzięki czemu możemy szybko i skutecznie reagować na wszelkie zapotrzebowanie naszych odbiorców, zarówno tych z dużych aglomeracji jak i małych miejscowości. Zawsze staramy się minimalizować koszty transportu ( korzystne umowy ze spedycją , optymalne formy zapakowania, dostawy naszym transportem itp.). Odpowiednie zapasy magazynowe oraz duża różnorodność oferowanych odcinków produkcyjnych pozwalają nam szybko realizować zamówienia. Dostawy naszym transportem są realizowane bezpłatnie ( po spełnieniu odpowiednich warunków i uzgodnieniu z działem sprzedaży ), natomiast ekspresowe wysyłki spedycją realizujemy na atrakcyjnych warunkach. Towar można również odbierać bezpośrednio z naszego magazynu w Łodzi.